Yksi kiinnostunut

Onko pelistä jotakin kysyttävää? Haluatko antaa palautetta tai antaa ehdotuksia pelin parantamista varten? Kaikki kysymykset ja palaute tänne.
moi

Yksi kiinnostunut

Viesti Kirjoittaja moi »

Kuinka monta aktiivista täällä vielä pelaa? Milloin Crimson Eclipse perustettiin? Foorumi näyttää hiljaiselta, mutta olen Star Wars-fani.
Cross
Viestit: 262
Liittynyt: Ti Heinä 02, 2013 1:17 pm

Re: Yksi kiinnostunut

Viesti Kirjoittaja Cross »

Morjes aika hiljasta tässä jo jonkin aikaa ollu, kun tullut toisen foorumin peleihin enemmän keskityttyä ja toivottua että saatas eloa tännekkin uuden leffan myötä. Peli perustettu n.2 vuotta sitten. Jos tässä taas sais aikaseks aktivoitua niin eiköhän tänne minun lisäks ainakin tuo ylläpitäjä Pawi löydy.
Avatar
Southpaw
Ylläpitäjä
Viestit: 359
Liittynyt: Ma Heinä 01, 2013 1:40 pm
Paikkakunta: Malastare

Re: Yksi kiinnostunut

Viesti Kirjoittaja Southpaw »

Jooh, kuten Cross jo sanoikin niin hiljaisempaa on nyt jonkin aikaa ollut. Tällä hetkellä meikällä on useampi hahmo peliseuraksi vapaana ja luulen että se on vaan potkimiskysymys että saataisiin nuo Ookami ja Defiler paikalle pelailemaan myös jos heidän hahmoj. Rohkeasti siis liittymään vaan jos vähänkään kiinnostaa. Allekirjoittaneelta saa kyl nopeasti pelivastauksia jos vaan itellä intoa piisaa eikä mitään yllättävää tapahdu :D
Vastaa Viestiin