Poissaolot

Täältä löydät kaikki keskustelut liittyen Star Warsiin tai sen ulkopuolelle. Pidetään kuitenkin keskustelut hyvän maun rajoissa.
Avatar
Southpaw
Ylläpitäjä
Viestit: 359
Liittynyt: Ma Heinä 01, 2013 1:40 pm
Paikkakunta: Malastare

Poissaolot

Viesti Kirjoittaja Southpaw »

Tähän topikkiin ilmoitukset lomamatkoista ja kaikista pitemmistä lomamatkoista, kiitos.
Näin kenenkään ei tarvitse ihmetellä vastausten viipymistä.
Avatar
Southpaw
Ylläpitäjä
Viestit: 359
Liittynyt: Ma Heinä 01, 2013 1:40 pm
Paikkakunta: Malastare

Re: Poissaolot

Viesti Kirjoittaja Southpaw »

Meikällä päätti läppärin näppis ettei se halua enää toimia, joten saattaa vaikuttaa siihen kuinka paljon oon IRCin puolella tavoitettavissa. Riippuu saanko korjattua ton ongelman vai pitääkö mennä takuukuitin kanssa kauppaan tappelemaan :p Jos joutuu huollon tai muun vastaavan takia koneesta luopumaan niin koitan käydä joko äidin & siskon koneella taikka sitten kirjastossa laittamassa vastauksia ettei tarvi kohtuuttoman pitkään mua odotella.
Avatar
OokamiTez
Ylläpitäjä
Viestit: 113
Liittynyt: Ti Loka 22, 2013 10:53 pm
Paikkakunta: Pori
Viesti:

Re: Poissaolot

Viesti Kirjoittaja OokamiTez »

Noh sepä perseestä. Toivottavasti saat koneen kohta kuntoon.

Edit: ei muuten kämpässä ole ylimääräistä usb-näppistä, jolla kokeilla että onko ongelma softassa vai hardwaressa?
Avatar
Southpaw
Ylläpitäjä
Viestit: 359
Liittynyt: Ma Heinä 01, 2013 1:40 pm
Paikkakunta: Malastare

Re: Poissaolot

Viesti Kirjoittaja Southpaw »

Joo, usb-näppiksel onnistuin värkkäilemää ja koitin mm. ajureita poistaa ja asentaa uusiksi ja laitehallinnan kauttaki koitin näppistä uudelleen asentaa mut ei auttanu. Nyt otin äsken varmuuskopiot dropboxiin ja laitoin palauttamaan tehdasasetuksille tuon, mut vähä alan epäillä jo, et hardware vika kysees. Onneks on se takuukuitti talles ku tuo on kuitenki vasta 6kk mulla ollu :p
Vastaa Viestiin